Als u geïnteresseerd bent om sponsor te worden van de Oranjevereniging Noordwijk, dan is dat geweldig nieuws! Als sponsor kunt u uw bedrijf of organisatie laten zien aan de lokale gemeenschap en tegelijkertijd bijdragen aan de organisatie van verschillende activiteiten en evenementen.

Als sponsor van de Oranjevereniging Noordwijk heeft u de mogelijkheid om uw bedrijf te promoten op onze website, sociale media-kanalen en tijdens onze evenementen. Afhankelijk van uw bijdrage kunnen we ook uw bedrijfsnaam of logo op banners, vlaggen of flyers plaatsen die tijdens de evenementen worden gebruikt. Bovendien kunt u uw bedrijfsnaam of logo opnemen in onze nieuwsbrieven en andere communicatie-uitingen.

Als sponsor kunt u er ook voor kiezen om specifieke evenementen of activiteiten te sponsoren, waardoor uw bedrijf nog meer zichtbaarheid krijgt tijdens deze evenementen. Dit kan bijvoorbeeld een Koningsdagfeest, een muziekoptreden of een sportevenement zijn.

Door te sponsoren bij de Oranjevereniging Noordwijk laat u niet alleen zien dat u betrokken bent bij de lokale gemeenschap, maar draagt u ook bij aan de organisatie van evenementen en activiteiten die onze tradities en cultuur in ere houden.

Als u interesse heeft om sponsor te worden, kunt u contact opnemen met de Oranjevereniging Noordwijk via onze website of door een e-mail te sturen naar ons bestuur. Wij zullen dan graag met u in gesprek gaan over de mogelijkheden en voorwaarden van sponsoring.