Huis van Oranje – straatspeurtocht

blije winnaars! Fred en Carola van Beveren hebben tijdens Koningsdag de speurtocht gefietst met hun kinderen Floris en Carlijn!
Met als resultaat het woord Koningsdagfeest en een super leuke dag! Veel plezier tijdens jullie bezoek aan de Vuurtoren namens Oranjevereniging Noordwijk

In Noordwijk Binnen en Noordwijk aan Zee zijn diverse straten vernoemd naar leden van het koningshuis.
Op Koningsdag zijn er in die straten aanwijzingen van letters te vinden die gezamenlijk een woord vormen. Bepaal voordat je start een handige route, met daarin opgenomen de onderstaande straten en locaties, vanaf het zelf te bepalen vertrekpunt.
Op één van de punten langs de route staat een smakelijke verfrissing klaar in de vorm van lekkere ‘Appeltjes van Oranje’ (zolang de voorraad strekt)!
Lekker buiten fietsen of wandelen. Leuk voor jong en oud!

Klik hier voor de downloadbare PDF